This Weekend



Igår var det tävling för pappa på Falkenberg. Pappa körde in i Erik och allt blev totalt kaos. Båda körde av och hamnade då sist. Eriks bli blev helt tilltryckt i baken och pappas front och motorhuv blev mosad. Inte kul alls, så vi fick spendera några timmar med att laga bilen, men nu funkar den och ser ut som den ska, nästan iaf.

Vi var även på Ullared igår. Var där i 45 minuter och jag lyckades ändå packa på mig kläder för över 1000 spänn - då har man lyckats ;) Men men, till och med pappa tycker att jag har gjort några kap så jag är supernöjd! Jag köpte iaf 2 jackor (en ridjacka och en skidjacka), 1 par ridbyxor, 1 par handskar, 4 par strumpor, 1 par trosor och ett paket tuggummin.

Idag har jag inte gjort så mycket, bara tagit det lugnt och pluggat lite. Fast syster och jag gick ut lite och tog lite kort, och då märkte vi att det var riktigt varmt ute - HÄRLIGT! :)

Nu kom pappa hem för han har tävlat idag också, så jag tänkte gå nu. Han kom tydligen på plats 5, och Erik kom 3:a. Mycket bra!

Men ni får ha det bra.
Adios!

Postat av: Viktoria

Du och Maria är så himla söta :)

2008-08-24 @ 18:57:40
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Tette

Svar: TACK! :)

2008-08-24 @ 19:26:40
URL: http://stephanie.garben.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback