For Better And For Worse

Ännu mer Godkväll!
Det blev inte Lord of The Rings, istället blev det Harry Potter och den flammande bägaren. Jag älskar alla Harry Potter-filmerna så ikväll frossade jag genom att se den.
Jag sprang även med Alba. I en halvtimme blev det och jag är riktigt nöjd. Det blir ut och springa imorgon också :)
Sedan har jag även kollat på de två senaste avsnitten av The Hills. Jag måste bara säga en sak; Okej, Spencer kan vara jäkligt manipulerande ibland, och hemsk mot allt och alla. Men i det sista avsnitten av säsong 4, chockade han mig. Jag tycker att det var otroligt snällt av honom, och jag inser att han älskar Heidi över allt annat på jorden.
Dessutom älskar jag att Heidi och Lauren pratade som vänner igen - underbart!

Nu ska jag gå ut med hundarna, sedan ska jag gå och lägga mig i den mysigt, tomma lägenheten, då mamma är ute och dansar och har trevligt med Danne. :)

Postat av: Tette

Haha, vad bra då vet jag vad som händer i The Hills. ;P

2008-12-28 @ 10:33:39
URL: http://stephanie.garben.se
Postat av: Tette

Svar: Haha, det är lugnt. :D

2008-12-28 @ 11:02:07
URL: http://stephanie.garben.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback