LUCIA

Hejsan hoppsan alla där ute!
Idag är det den 13:e December, vilket innebär Lucia. Så glad Lucia till alla er där ute.
Ja, vad ska man meddela idag då? Jag har ju redan skrivit om vad jag ska göra idag.
Jag kan berätta att Mar, Tette och jag har väldigt svårt för att bestämma oss om vi ska ut på stan nu, eller lite senare.
Hm.. klurigt. Men vi får se hur det blir med den saken.

Förövrigt kan jag berätta att jag har ont i mitt knä. Jag ramlade och slog i knät när jag åkte skridskor i torsdags, och det har inte slutat göra ont än, rackarns. Men lite smärta skadar ingen, ellerhur?!

Men nu ska jag ta och få fart på de där girlsen, så vi kan bestämma oss någon gång ;)

See you, bye!

Postat av: mar

Aaa, nu behövde vi ju inte bestämma typ.... :P Hoppas det går bra med skridskorna, och att du inte ramlar igen! ;)

2008-12-13 @ 17:26:17
URL: http://mariaolausson.bloggsida.se
Postat av: Tette

Svar:

Jag filmade dig bara en gång, jag kan laddar upp den imorgon. :D

Det första hoppet på filmen blev riktigt bra och sen blev de lite halv bra men du hoppar i alla fall. :P



Du var duktig idag föresten! :D

2008-12-13 @ 21:03:10
URL: http://stephanie.garben.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback