Our Weekend Starts On Wednesday

Idag är det onsdag och vi har haft vårat sista prov för terminen, älskar't!

Igår fick jag Alexia på ridningen. Det gick brabra. Det tog ett bra tag innan jag förstod mig på henne, men när jag väl hade gjort det, gick det svinigt bra.

Imorse blev det joggning med hundarna i en halvtimme. Sen blev det skola. Sista lektionen var gympa, då vi hängde nere i gymmet. Herregud vad vi höll på. Jag säger bara en sak, träningsvärk! Efter gympan firade Tini och jag att vi inte hade några prov kvar, genom att åka skridskor. Det gick svinigt bra för både Tini och mig, och vi åkte i 2 timmar.

Efter skridskoåkningen gick jag ut med hundarna i en halvtimme. Sedan käkade jag mat och tittade på TV, Bonde söker Fru är ju bara för gulligt. :)

Nu blir det sova!
Adios!

Postat av: mar

Eller hur! "Bonde" kommer idag också ju! :D

2008-12-18 @ 15:40:25
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: Tette

Ja, shit vad vi jobbade där nere. :P

Bra att det gick bra för dig och Tini. :D

2008-12-18 @ 17:52:31
URL: http://stephanie.garben.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback