I Got Almost Everything I Asked For

Nu var det längesen jag bloggade!
Ohyes, indeed!

Men nu är jag tillbaka, bättre än någonsin. Eller nej, inte driekt, men det lät bra ;)

Nu ska vi se vad jag ska börja med att berätta...

Fredag:


Jo, i fredags slutade vi ju skolan. Efter skolan åkte vi till Mar och färgade hennes hår. Eller jag pressade ut färgen ur tuben, medan Tette smetade ut den. Det blev skitsnyggt! Efter några timmar åkte jag hem och hade pizzakväll med Mamma :)

Lördag:



På kvällen idag åkte vi till Sara för att fira hennes födelsedag (lite för sent dock). Det blev pizza, läsk, massa skratt, piano, gitarr, presentöppningar, och massa mera! Tack för den kvällen tjejer <3

Söndag:
Idag var det Klubbmästerskap på Ängens Gård.




Det gick så jävla bra, iaf i klass 70. Där hoppade Molly och jag felfritt på en kanontid. Det lite dåliga var att jag hade valt att ställa upp i två klasser, och då tävlar man i KM på den högsta klassen. 80 var min högsta klass, och den gick inte så bra. Så om jag bara hade valt att ställa upp i klass 70, hade jag kommit 3:a.. lite surt, men jag ska inte klaga!

Tini hoppade felfritt i klass 60, men rev i klass 70, så det blev ingen placering för henne heller tyvärr.

Det var en superdag iaf. Kul att Tini var med, men synd att Tette och Mar inte orkade komma.
Tack för hjälpen syster, utan dig hade allt varit kaos! <3



Efter ridningen vilade jag lite. Sedan cyklade jag till Tette för att planera nyår. Vi kom fram till massa bra saker, så nu känns det riktigt bra och jag längtar massor! Efter planeringen blev det fika, sedan singstar, och minibiljard. Vem vann? ;)

Så, där var min sammanfattning klar. Det blev inte så mycket text, mer bilder. Men som ni vet så säger en bild mer än 1000 ord, så rent tekniskt, har jag skrivit massor! :)

Postat av: maria

tack själv! <3

det var roligt igår! :)

2008-12-22 @ 12:36:33
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Tette

Tack själv för allt som har hänt. <3



Jag längtar också massor till nyår nu! :D

2008-12-22 @ 13:05:03
URL: http://stephanie.garben.se
Postat av: mar

Haha, bra med bilder! :D Nu är det nära.... Nyår alltså! :D

2008-12-22 @ 15:02:40
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback