Utmanad!

Jag blev utmanad av syster.

Regler
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de fem 8-sakerna.
3. Utmana 8 personer och meddela de utmanade på deras bloggar.

8 favoritprogram (just nu):
One tree hill
90210
The Hills
Laguna Beach
Gossip Girl
(hm...)


8 saker jag gjorde igår:
Firade Lucia.
Pratade med mina vänner på msn ;)
Åkte skridskor.
Lärde mig trehoppet.
Lärde mig att saxa baklänges, någorlunda bra.
Lärde mig en piruett.
Tittade på några nya avsnitt av The Hills som jag inte hade sett innan.
Klagade över att jag hade ont i knät.

8 favoritrestauranger:
En kinarestaurang i Thn som jag aldrig kommer ihåg vad den heter.
New Place i Thn.
En restaurang i Kroatien där jag firade min 15:e födelsedag.
Chang Kang i kungsbacka.
(hm...)

8 saker på min önskelista:
Presentkort
Pengar
En stor chokladtomte
(Hm...)

8 personer jag vill utmana:
Tette
Mar
Lilla Maria
(Hm...)

Postat av: Tette

Det var inte mycket du önskade dig. :P



jahopp, då var jag utmanad ja.

2008-12-15 @ 19:32:20
URL: http://stephanie.garben.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback