Danmark med fia och mia!

07.00 ringde klockan imorse, vi kom iväg 07.48 och var framme i Danmark 11.03. Väl i Danmark åkte vi till Qvickly och köpte grejer ;) Sen åkte vi in till Helsingör och kollade runt lite!

Ca kl 14, tog vi båten över till Svergie igen. Vi kände för att bada så det gjorde vi, det var kallt, men skönt. Sen åkte vi till morfars grav, la dit en blomma, och sen åkte vi hem. (Skriver kortfattat idag, har inte så mycket tid)

Så nu är jag hemma hos pappa igen. Skönt, fast ska ta hand om katterna igen, 25/7 (idag) till 27/7 (på söndag). Det blir väl skoj antar jag, förutom att jag ska jobba massa så jag kommer inte ha så mycket tid över. Men det får la gå!

Japp, ska jobba i helgen. Börjar 8 imorgon, och slutar kl 20... 12 timmar, det blir jobbigt. Och på söndag börjar jag kl 8, och slutar 17, så det blir inte lika jobbigt. Fast ska ju cykla så det gör ju det hela ännu jobbigare, men men, det är bra med motion.

Nej, nu hinner jag inte skriva mer, har massa att hinna med innan jag ska sova.

Så jag kommer la antagligen inte vara så aktiv i helgen, eftersom jag jobbar så mycket, men det får gå ändå! Så ha det bra under tiden! Puss :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback