Helgen

Jobbat hela helgen, 20 timmar, sammanlagt. Härligt :) Har typ legat på stranden hela tiden, eller nej, nu överdriver jag... ^^, har ju städat och gått ut och gått massor, men det har vart så varmt så jag har vart "tvungen" att gå ner till stranden och bada med hundarna. Det var härligt kan jag lova. Skönt att få solat lite, sist jag gjorde det var ju i Kroatien, och det var i slutet av juni, så det var härligt att få jobba på brännan lite. Det bränner lite på axlarna faktiskt, men går man omkring i bikini, får man skylla sig själv ;)

Pappa har tävlat i helgen, han kom 6:a igår, och 5:a idag. Det är helt okej, men hoppas på bättre placeringa nästa tävling, (då ska jag jobba, attans! Jag vill ju följa med på tävlingen ju. jaja, jag får la ta ledigt eller något .)

På tal om ingetting, jag har inga lypsyler kvar, ALLA är slut! Jag har panik, jag klarar mig inte utan de. Är typ beroende, om man nu kan vara det av lypsyl ;) Pappa ska iaf köpa nya imorgon, så då blir jag glad.

IMORGON KOMMER TETTE! :D:D Ska bli sjukt kul. Vi har inte träffats sen den 13 Juni, och det är alldeles för länge! ;)

Men ni får ha en bra kväll, alla där ute, för det ska jag ha :)

Postat av: Stephanie

hehe, shit ja! Men nu har vi träffats! Det var skojigt! <3

2008-07-28 @ 21:57:44
URL: http://stephanie.garben.se
Postat av: Emma

jaa! massa skoj! <3 men läskigt geting :S

2008-07-29 @ 09:17:33
URL: http://emmasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback