Liseberg

Yay, inatt sov jag massa, 12 timmar för att vara exakt. Fatta att jag har vart trött eller.

Vid halv 12 tiden cyklade jag till Maria, vi tog sedan 600:an till edet, där Fia , våran kusin, väntade med bilen. Sen åkte vi till Liseberg, kom fram typ kl 14. Åkte hem vid 18. Det var inte så kul denna gången, konstigt nog. Men det var ganska lite folk så vi stod inte i kö något typ... så hann åka det mesta iaf. Fast vi höll på att glömma att gå gasten. Vi brukar inte gå den, men Fia och jag kände för det så vi gjorde det iår. Jag gick sist som vanligt och höll på att dö. :)

Sen åkte vi och käka på donkan, Maria tryckte i mig mat eftersom jag typ inte äter annars, så jag blev as mätt, haha, skit jobbigt! Men iaf, sen köpte vi lite sallad och skit på någon ICA affär i sylte. Och nu sitter vi hemma i Marias lägenhet och grejar lite smått. Fia försöker bestämma sig för vilken avsnitt och säsong av One Tree Hill vi ska se (jag tror att hon har kommit fram till att vi ska se säsong 4, så nu är det bara vilket avsnitt kvar), Maria gör pastasallad, som vi ska käka imorgon, och jag sitter vid datorn, skriver lite blogg, och checkar läget :P

Imorgon ska vi åka till Danmark, det ska bli skoj. Iofs har jag redan vart där 2 gånger i år, men skitsamma, det är kul så! Vi ska iaf shoppa lite och sånt, och jag kommer bli pank, eller nej, jag kommer la inte köpa något, som vanligt ;)

Men men, nu ska jag ta och gå och göra något annat, som jag inte vet än, men det löser sig nog :)

Postat av: Viktoria

Det lät som du,maria & Fia har haft en bra dag iallfall! :)

Vad roligt med Liseberg imorgon :)

2008-07-24 @ 21:04:01
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback