Back to School



Jahapp, då var det måndag och skola igen, FAN! Orka med det eller. Jaja, idag var jag så jäkla trött alltså, det var längesen jag var så trött i skolan. Jag höll på att somna på 3 av 4 lektioner, illa! Den lektionen jag inte höll på att somna på, var engelskan. Den var skitkul. Vi hade en annan engelskalärare som gick egenom lite med USA:s presidentval, och han var SKITBRA! Gud vad jag skulle vilja ha honom istället för Elsie! Inte för att det kommer ske, men drömma kan man :) Btw, på lunchrasten/håltimman idag hade vi ju väldigt roligt, ellerhur Mar ;) Vi tog kort på våra lypsyler, och det var väldigt intressant kan jag lova! :O

Efter skolan gjorde jag Kemin, eftersom jag hade glömt den i skolan under lovet. Det var gött att få den gjort! :D

Usch, vilket kasst inlägg, det här för räcka. Jag orkar inte mer idag.

Pusss

Postat av: mar

Hehe, lipsylerna är väldigt kul! Hehe Har man inget bättre för sig.... :P

2008-11-04 @ 16:27:39
URL: http://mariaolausson.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback