Everything is alright



Jag glömde nämna att det var 4 år med älskade Janowa igår <3

Idag har varit en ganska seg dag än sålänge. Gick upp kl 9, satte mig vid datorn, käkade frulle med pappa och Anne i någon timme, gick till datorn igen, spelade lite gitarr, fikade, övningskörde i typ 1½ timme eller något, och nu sitter jag vid datorn igen.. Det lät väl spännande ;)

Just nu funderar jag på att baka, för det har jag lovat folket här hemma att jag ska göra, sockerkaka och bullar blir det, och kanske någon efterrätt till maten eftersom syster och Kusin Fia kommer hit på middag ikväll, det blir nice det!

Förövrigt så har Jhonny den klanten gjort så att jag har fått låten Follow me med Uncle Kracker, på hjärnan. Han spelade upp den för mig häromdagen, och då bestämde jag mig för att lära mig den på gitarr, och nu kan jag inte sluta att spela den bara för det, ILLA!

Men men, nu ska jag spela gitarr. ;)
Byebye!

Postat av: Tette

Svar, ellerhur :P

Japp, det blir mumsigt. Fast läste ju att du också åt pizza häromdan.

2008-11-01 @ 17:17:48
URL: http://stephanie.garben.se
Postat av: mar

Jävlar vad mycket du ska baka och sånt då!! :P Återigen duktigt! :D Hehe :P

2008-11-01 @ 17:40:23
URL: http://mariaolausson.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback