If I Could Turn Back Time



En sammanfattning av de senaste dagarna


Torsdag:
Var i skolan, hände la inget direkt speciellt.

Fredag:

Var först i skolan, åkte sedan hem till byn. Var med Jhonny under kvällen.

Lördag:
Syster och jag åkte till staden och handlade lite. Tanken var att vi skulle shoppa loss och att jag skulle klippa mig, men resultatet blev att jag kom hem med en ny topp och oklippt hår. Så istället för att åka och klippa mig, klippte jag Marias hår. Det blev väldans bra om jag får säga det själv :) På kvällen var på med Jhonny och ägde honom på SingStar :D

Idag:
Jag övningskörde förut, det gick asdåligt... men å andra sidan, man kan ju vara på topp jämt, ellerhur ;) Nu tänkte jag plugga, mest Latin eftersom vi har prov på onsdag, BLÄ!

Förövrigt så tänkte jag bara önska Grattis till pappa, eftersom det är Fars Dag idag, och till syster, för att hon inte har druckit alkohol på 1 år (Y)

Postat av: maria

tackartackar hörru! :) mitt hår blev himlans nice! :)

2008-11-09 @ 14:36:49
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: mar

Blä för latin! :(

2008-11-09 @ 17:40:11
URL: http://mariaolausson.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback