Can you see what I see?

Den här dagen har gått segt. Började 9.50 idag så jag hade sovmorgon. Det var gött. Fast våran första lektion var Biologi, vi skulle dissekera fisk. Det var något äckligt, fast jag stod ut och till slut blev det faktiskt ganska intressant.

På lunchen idag pratade vi om nyår, planerade lite och sånt.. så nu längtar jag som en galning!

På sista lektionen, samhäll, trodde jag att jag skulle dö av tristess, för det inte överdrivet intressant. Men klockan räddade mig när den blev halv fyra, då vi slutade.

När jag kom hem släppte jag ut busan när jag kollade på TV. Det brukar jag iofs göra, men men.. Hon var übersöt. Hon hoppade upp till mig i soffan och la sig bredvid mig, gullig kanin :)

Nu ska jag ta och träna lite... jogga i någon halvtimme eller något, jag måste ju börja träna någon gång liksom :)

Postat av: Tette

Ja shit, jag längtar också som fan till nyår! :D

2008-10-09 @ 20:01:48
URL: http://stephanie.garben.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback