Hejdå!


Efter 1½ år på 45:ans Tassar säger Emma Hejdå!

Jag blev lite ledsen idag. Meningen vad att jag skulle jobba en sista helg på 45:ans Tassar, men det blir ingen mer helg tyvärr...

Som vissa vet så ska nya ägare ta över mitt jobb, de har erbjudit mig att jobba kvar, men jag har tackat nej. Det ganska långt dit, och jag menar jag har ju inte körkort, sen ska jag ju ta hand om Ebba och Alba i 2½ månader, så då kan jag ju inte jobba ändå. Så jag ska ta och börja leta nytt jobb, helst här i Trollhättan då.

Vilka minnen jag har ifrån mitt jobb alltså. De tidiga morgon-promenaderna med super glada hundar, de roliga lekarna i rasthagarna, baden i älven... jag kan rabbla upp 1000 saker till. Jösses alltså, jag kommer att sakna det jätte mycket.

Men det är ju inte bara negativt att sluta, man skaffar nytt jobb, utvecklas och skaffar nya erfaranheter. Det ser jag fram emot!

Men jag glömmer aldrig min tid på 45:ans Tassar - mitt allra första jobb!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback