There Is Always Someone Out There Who Will Care For You



Då var det onsdag. Dagen började med det svåraste tyskaprovet jag någonsin har gjort, hemskt säger jag bara! Sedan hade vi Latin, det var la okej, sedan hade vi Biologi med Kent, han är vimsig, så jag var helt snurrig. Sedan hade vi gympa, fast jag var inte med för jag hade glömt mina kläder.

När jag kom hem välkomnades jag av min syster, som satt och kollade på TV i vardagsrummet. En stund senare kom mamma, och sist kom bror Anders och hans flickvän, Nathalie. Det var fullt hus om man jämför med hur lite folk det brukar vara här... jag menar, då är det ju bara mamma och jag.

Vad har jag gjort mer idag då? Jo, pluggat, som vanligt. Har samhäll-läxa tills imorgon, så den har jag gjort. Sen har jag la inte gjort så mycket, busat med Molle-bus och kollat på TV.

Nu ska jag göra iordning lite te, och krypa ner i sängen och kolla på Bonde Söker Fru. Det ska bli nice eftersom förra säsongen var helt underbar, jag säger bara Fredrik!

Postat av: Tette

Ojoj, vad många ni blev då. ;)

Haha, Fredrik var ju helt underbar.

2008-10-08 @ 20:43:26
URL: http://stephanie.garben.se
Postat av: Tette

Svar; Ellerhur, han verkar vara en skön kille. ;D haha

2008-10-08 @ 21:03:52
URL: http://stephanie.garben.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback