Lite allmän fakta :)

Goddag!
Jag måste bara säga att jag inte tänker skriva om partajet med mina vänner som jag hade igår, eller jag kan nämna att jag hade superkul, resten tar jag ikväll, när jag kommer till pappa igen, för nu hinner jag inte. Nu är jag hos Mami. Jag sska snart rida så jag tyckte det var lite smidigt att komma hit till mamma och hälsa på först. Syster ska föresten med på ridningen och det ser jag fram emot. Jag ska rida ponnyn (ja, PONNYN) Hedda, det blir härligt. Hon är underbar! Fast hon är ingen direkt nybörjarhäst (inte för att jag är en nybörjare, men läs vidare så tror jag att ni förstår). Hon är väldigt het och hon avskyr att hoppa (attans), och dessutom är hon grinig i boxen. Men ändå så har syster fått för sig att hon tycker om Hedda. Vi får se om hon ändrar åsikt efter ikväll. Syster ska filma när jag rider, så förhoppningsvis får ni också se hur Hedda är, jag själv tycker att hon är jättehärlig :)

Nej, nu ska jag göra mig iordning, för jag ska snart till ridningen. YAY :D

Postat av: mar

Hoppas det går bra på ridningen.... :P

2008-10-28 @ 19:02:47
URL: http://mariaolausson.bloggsida.se
Postat av: maria

hedda var ju supersöt och du var sjukt duktig! är stolt över min systeryster! :)

2008-10-28 @ 22:03:14
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback