The quiet child awaits the day when she can break free



Jag har inte bloggat på ett tag nu så jag tänkte uppdatera er lite;

Har inte dirket gjort något speciellt i veckan. Har ju såklart varit skolan, annars så: gick på stan med syster i måndags, hade ridning och träffade Stefan i tisdags, och pluggade och träffade Stefan igår.

Idag har jag la inte gjort så mycket heller om jag ska vara ärlig, typ vart i skolan och så.. funderar på att plugga lite men jag vet inte om jag orkar, är så jäkla trött...

Imorgon åker jag till far igen, det ska bli underbart eftersom jag har planerat att spela gitarr typ hela helgen. Jag förstår inte hur jag har klarat mig utan den i 3 veckor, det är nog rekord. Jag tror seriöst att folk inte förstår hur mycket min gitarr egentligen betyder för mig... det betyder otroligt mycket. Den har liksom alltid funnits där, och nu när jag inte har spelat på 3 veckor, så känns det som att det fattas något, och det gör det. Så därför ska jag klippa sönder 420 kr (mina naglar) och spela gitarr tills mina fingrar går sönder. Jag längtar ihjäl mig!!

Imorgon ska jag antagligen också vara med Stefan, han då isf komma till pappa och sova över. Det blir mysigt. Har han riktigt tur så kanske jag spelar en trudelutt för honom, men jag får se..

Postat av: maria

jösses, ska du redan mörda naglarna?! 420 kr rätt i havet, och du som är så SNÅL! :D

2008-10-02 @ 19:25:59
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: mar

jobbigt att vara utan gitarr så länge.... Jag förstår dig! :P

2008-10-03 @ 15:54:28
URL: http://mariaolausson.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback