All the wind blows and the angels sing

Finally friday. Det ska bli underbart med helg. Dagen i skolan var över på två timmar eftersom jag bara hade biologiprov, som förörvrigt var svårare är jag trodde att det skulle vara. Crap! Efter skolan gick jag hem och grejade lite, sedan tog jag 12.20-bussen till Hjärtum där jag nu befinner mig.

Pappa stod ute i garaget och grejade med racingbilen när jag kom hit. Sedan undrade han om jag ville med i till stan och handla lite med. Jag tog det som en ypeprlig chans att övningsköra, och tackade ja. Så vi drog in till Thn någon timme efter jag kom hit, handlade massa mat, och åkte tillbaka. Det gick väldigt bra när jag övningskörde trots att jag inte kört på ca en månad. Riktigt bra gjort av mig!


När jag kom hem bytte jag om lite snabbt, och sedan tränade jag. Jag cyklade till edet och tillbaka, så det blev som vanligt 1,2 mil. Sen har jag inte hunnit göra så mycket mer. Nu däremot ska jag göra mat till två hungriga grabbar, så vi hörs senare.
E

Postat av: Stephanie

Ja, provet var riktigt fucking svårt!

2009-04-17 @ 17:44:00
Postat av: maria

svar: jorå, vi gick allt upp 5, var på badhuset 06:15, fikade på ritz 07:30 och åkte förbi er och tjoade klockan 8! ;)

2009-04-17 @ 20:12:14
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: maria

svar: i know, men det är roligt att vara galen ibland! fast nu är jag trött för vi städade uterummet hos emmsan ifrån golv till tak så nu är jag helt slut. och så ser jag ut som en bränd kräfta för jag har solat, haha! ;)

2009-04-17 @ 20:35:08
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: mar

Shit vad du cyklar! =P

2009-04-18 @ 19:37:00
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback