How do you do it?

Seriöst, vad är det med vädret? Vi vill ha sommar!

Då var det tisdag. Jag började dagen mer en underbar sovmorgon, för att sedan gå till skolan för att ha två lektioner, kemi och engelska. På engelskan drog Tette undan min stol när jag skulle sätta mig, så jag satte mig på marken istället. Haha, snällt, ellerhur. Det gör ont på min högra skinka nu, så jag kommer säkert få världens blåmärke. Tack Tette ;)

Efter skolan hade jag utvecklingssamtal, och sedan var det dags för körlektion.

Jag har precis käkat mat, och ska nu göra klart/kolla igenom mitt kemiprov, för jag känner att jag vill ha klart det nu. Senare ikväll ska jag iväg om rida som vanligt. Jag har sett fram emot det hela dagen alltså...  I'm stoked! Imorgon har vi studiedag och den ska jag spendera med syster på Överby där jag ska köpa en laptop, yay. Can't wait. Dessutom ska jag ta mig tid till att träna också, för det gjorde jag aldrig igår, illa. Idag blir det ju lite träning i form av ridning, så det får räcka tycker jag.

Nu blir det kemi.
E

Postat av: Stephanie

Haha, shit vad jag är snäll! :D Det var jävligt kul när du satte dig på rumpan! ;P Hahah



Jag är klar med kemin nu, så jävla gött. Nu slipper man göra det imorgon.

2009-04-21 @ 20:18:27
Postat av: mar

Shit vad kul att köpa en laptop! =D

2009-04-22 @ 13:42:16
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: maria

SYSTER HAR EN ALLDELES EGEN DATOR NU!

WOHOOOOO!!! :D

2009-04-22 @ 18:34:39
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback