I could use someone like you

Herregud, jag glömde berätta om ridningen. Det är ytterst sällan att jag glömmer att berätta om den alltså.. Iaf, jag hade Joe, som jag önskade. Det gick skitbra. Han var hur härligt att rida som helst, och jag ser sjukt mycket fram emot nästa vecka då vi har, som igår, dressyr. Men det är nice. Jag gillar dressyr! Inte lika mycket som hoppning kanske, men tillräckligt.

Nu vill jag inte bara vara tråkig och bara skriva lite skit om hästar, så jag slänger in en video också. Det är Tyler Hilton som har gjort en cover på Kings Of Leon's låt Use Somebody. Enjoy!


Postat av: E

sv: Aa , kanske . Men 7 år på samma ridskola tycker jag faktiskt är ganska sjukt. Men jag har ju mina närmaste vänner så det flyter på.

2009-04-16 @ 08:13:00
URL: http://santippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback