Not my day...

Jag är gött trött, och dessutom sjukt stressad. Jag håller på med kemiprovet, och jag börjar närma mig mållinjen nu faktiskt. Okej, jag har några uppgifter som antagligen är helt fel, men jag kan inte lösa dem på annat sätt så det får duga..

Idag hade jag det muntliga nationella i engelska B. Det gick rätt bra faktiskt, fast jag var rätt nervös innan. Imorgon har vi sovmorgon, och dessutom slutar vi tidigt. Det gillar vi!

Nu hinner jag inte blogga mer för jag ska fortsätta med provet.
E

Postat av: Stephanie

Jag har också pluggat mycket idag, så har inte så mycket kvar! :D Fast som du skriver så har man säkert jättemycket fel!



Sovmorgon gillar vi!

2009-04-20 @ 20:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback