The City

Då var man i stan igen, lite trevligt faktiskt. Fast jag glömde mina ridkläder i Hjärtum. Bra gjort Emma, eller inte.

Jag började att titta på PS. I love you hos pappa förut, men han ville köra till thn tidigare än jag trodde, så jag hann inte titta klart, surt. När jag kom hit tittade jag på Ensamma Hemma 3, för den gick på tv:n. Jag fullständigt älskar den filmen. Den är så himla mysig, och jag kommer ihåg när den var ny, år 1997. Då satt jag och asgarvade i soffan när jag tittade på den. Härligt!

Ikväll ska jag ta och plugga lite biologi tror jag. Annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Som sagt så börjar skolan imorgon. Jag går från 8.15 till 13.50, så min dag är rätt lugn ändå. Jag slapp ju måndagens lektioner iaf.. Jag hatar dem!

Jaja, nu ska jag ta och hjälpa mamma att färga håret. Vi hörs
E

Btw, så såg jag att Skicka vidare sänds på tv ikväll kl 21.00 på 9:an. Har ni tråkigt och inget att göra tycker jag att ni borde titta på den filmen. För den är riktigt bra och har ett bra budskap.

Postat av: Stephanie

Ja, fan gött att börja på en tisdag och slippa måndagen för den är såå seg! :P

2009-04-13 @ 19:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback