The love we make is give and it's take

Såhär fräsch ser man ut när man precis har tränat.. Det blev cykeln och 1,2 mil. Rätt nöjd med det faktiskt. Jag cyklade in till Lilla Edet och sedan tilbaka. Sjukt fint cykelväder; lagom varmt och soligt. Fast det var rätt tungt alltså, jobbigare än igår. Fast iofs, jag cyklade under längre tid än jag sprang igår så det är nog rätt logiskt ändå.

Jag är typ helt kär i den här låten, Work med Jimmy eat world. Den är gammal, men jag har inte lyssnat så mycket på den innan. Jag har lärt mig den på gitarr, och jag spelar den hela tiden. Helt underbart! Därför tycker jag att ni ska lyssna på den. Det är lite babbel i början och lite i slutet, men det är inte så irriterande, för det försvinner sen.



Bror kom hem förut. Jag trodde att han skulle komma sent, så jag var verkligen inte beredd på att han skulle klampa in när jag stod och torkade håret. Haha, jag blev sjukt rädd. Btw, så är han hemma från Katrinehol nu ett tag. han har praktik i Uddevalla under 6 veckor. Fast nu har han 5 veckor kvar.

Ikväll ska vi tydligen fira honom lite till genom att äta middag. Inte ute, men något lite mer fancy här hemma. Vi kanske grillar något? Hm, det hade vart gött. Jaja, vi får se helt enkelt.

E

Postat av: Stephanie

Duktig Emme som tränat så mycket. :D



Åhh, jag grillade i helgen! Det var underbart!

2009-04-06 @ 18:50:15
Postat av: mar

Shit vad du tränar! Fan vad duktigt! =D

2009-04-06 @ 19:47:54
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback