Tired of waiting, tired of not knowing...



Godmorgon världen!
Gårdagen var... trevlig. Sjukt rolig på sina ställen, men rätt slapp för min del.
Tack för att ni ville komma tjejer <3

Idag har jag åkt till Överby för att lämna in min kamera som har gått sönder. Eller själva kameran är inte paj, men batteriet. Dessutom är den grejen som gör så att batteriet stannar kvar i kameran sönder också. Jag blev lite frustrerad när inte batteriet ville fungera, så den råkade.. lossna. Men jag behöver inte betala någonting eftersom jag har både garanti och försäkring, så det är gött. Kameran är väl klar om några veckor antar jag. De brukar vara rätt sega med att laga grejer så jag räknar med ett bra tag.

Annars har jag inte gjort så mycket. Vädret är sådär halvdant, så jag är inte riktigt sugen på att sola. Det skulle vart gött att springa lite, men jag duschade ganska nyss så det känns lite onödigt. Jag gör det ikväll istället.

Jag funderar på att plugga lite, men jag är väldigt trött. Har bara sovit 4 timmar inatt eller något.. Så, jag tar och pluggar imorgon istället.

Nu ska jag försöka komma på någon ny låt att lära mig på gitarren. Har ni något förslag får ni mer än gärna säga till.
E

Postat av: mar

Haha! Ja det var grymt kul på sin ställen! =D

Måste göras om! =P

2009-04-05 @ 17:59:46
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: Stephanie

Tack själv <3



Synd det där med kameran. :( Men det är bra att du inte behöver betala något i alla fall.

2009-04-05 @ 19:34:59
Postat av: Viktoria

Svar: Jo så kanske det är,iallafall på bild 1 & 2 :)

2009-04-05 @ 21:24:30
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback