Sometimes I get so weird

I'm back! Ja, jag var faktiskt ute och sprang förut, riktigt härligt. Synd bara att mina vader är knäppa, men jag gjorde det bästa av situationen. Mitt under joggingturen såg jag en väldigt mysig bänk, så jag satte mig på den. Solen sken och det var riktigt varmt - ljuvligt! När jag satt där så tänkte jag en del, på typ... allt. En sak var att jag kom underfund med att jag är rätt konstig ändå. Okej, nu är det inget fel på att vara konstig, men ändå... Varför har just jag fått den personligheten jag har, och varför värderar jag som jag gör. Det är klart att man blir som man uppfostras, men varför kan man inte "fostra om sig". Inte för att jag skulle vilja det, men det borde egentligen inte vara helt omöjligt. En annan sak som är lite knepig är att det finns en enda Emma Johansson i hela världen. Eller ja, det är klart att det finns mer folk som heter så med tanke på att jag har ett väldigt vanligt namn, men ni förstår vad jag menar.. Det finns en av mig liksom. Det är lite skrämmande.

Har ni tänkt någon gång att man verkligen excisterar? När man tänker typ "Herregud, jag lever, jag finns, jag tänker"? Det har jag gjort, och det är sjukt knepigt alltså. Jag hatar att tänka så för man blir bara helsnurrig, men ändå. Jag tycker det är ballt. Man har ett liv liksom. Ett liv som man inte kommer få tillbaka.

E

Postat av: Stephanie

Jag har också tänkt så ibland. Att det bara liksom finns en Stephanie och varför jag just har fått de egenskaperna jag har. Att jag liksom är den person som jag är.

Det är lite knepigt att man tänker så egentligen.

2009-04-01 @ 21:05:33
Postat av: mar

Jag har faktiskt tänkt så, typ att det är jag som sitter i den här kroppen, det är jag som är sån här... Svårt att förklara men.... =P

2009-04-02 @ 16:51:39
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: maria

gosh, sånna tankar har jag också ibland men det är så jobbigt när det blir så, jag blir alldeles snurrig i bollen! det är samma som när jag tänker på rymden och att den inte har nåt slut, då blir jag alldeles knäpp i hjärnan efter ett tag! :S





svar: jo, fast nu var det ju ett aprilskämt! ;)

2009-04-02 @ 18:45:13
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: maria

svar: hihi, jag misstänkte det för jag hade för mej att jag hade berättat det för dej men jag var inte säker, för ibland kan du vara lite korkad! ;)

2009-04-02 @ 20:16:32
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback