When shadows fill our day

Korta skoldagar, ja tack! Vi slutade direkt efter provet idag, vilket innebar halv tio. Då drog Mar och jag till körskolan och gjorde teoriprov. Alltså shit, det är sjukt svårt alltså. Man får typ inte ha något fel för att få godkänt - omöjligt. Eller nej kanske inte omöjligt, men näst intill. Det får uppenbarligen bli mer körkortsteori för min del.

Dessutom måste jag plugga samhäll, gah! Jag blir så trött.. Jaja, bara att bita ihop och börja.

Jag är helt faschinerad av Andrea Bocelli. Han är en blind otrolig sångare med en röst starkare än de flestas. Jag älskar hans låt The Prayer som han sjunger tillsammans med Celine Dion. Jag hade tänkt att bara länka till låten, men eftersom ni säkert inte skulle lyssna på den då lägger jag in den istället. Så här har ni den, lyssna och njut!.

 

Postat av: maria

ett tips när du pluggar teori: skriv ner alla frågor du får fel på och se till att plugga in de ordentligt! det gjorde i alla fall jag! :)

2009-04-28 @ 13:47:42
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Ja, korta dagar gillar vi som fan!:D

2009-04-28 @ 14:20:02
Postat av: maria

yo! har du mailat fia? om inte, gör det! :)

2009-04-28 @ 15:25:52
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: mar

Shit vad bra de är att sjunga! Jag gillar verkligen Celine Dions röst! =)

2009-04-28 @ 18:34:27
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback