You give me reasons I never seem to understand


Okej, min kväll slutade så att samma kompis som ville att jag skulle med på fest, ringde och frågade om vi kunde träffas och göra något. Festen var tydligen rätt död, så visst.. jag hade sjukt tråkigt ändå. Vi tog iaf en promenad. Vi hamnade på Hjärtumsskolan som ni kanske kan se ovan. Fast sedan gick vi hem till henne, sjöng lite och käkade chips, onyttigt.. usch usch! Men trevligt var det iaf. Jag kom hem vid halv ett, då gick jag faktiskt och la mig. Jag ska försöka vända tillbaka mitt dygn lite. Måste ha väckarklocka på morgonen, annars sover jag bort halva dagen, och det vill jag inte.

Jag tittade på termometern förut. Det är redan 11 grader ute. Det är ju värsta nice. Då kanske det blir lika varmt som igår, eller förhoppningsvis varmare.

Idag ska jag försöka träna igen. Det blir antagligen cykla för jag pallar inte att springa. Jag har faktiskt tränat bra under lovet tycker jag. Här ska ni få se vad jag har tränat sen förra lördagen,

Lördag: Springa
Söndag: Springa
Måndag: Cykla 1,2 mil
Tisdag: Rida
Onsdag: Vilodag
Torsdag: Springa
Fredag: Cykla 1,2 mil
Lördag: Cykla 1,2 mil
Söndag: Cykla 1,2 mil
Måndag: Cykla 1,2 mil

Jag skrev även vad jag har tänkt att göra idag och imorgon. Cykla? You got it! Men det ser väl rätt okej ut? Det dumma är att jag inte har gymmat något. Bror har ett litet gym hemma, så det är ju inte helt omöjligt. Kanske gymmar lite idag eller imorgon. Fast då cyklar jag också, då blir det verkligen effektiv träning.

Nu ska jag äta frulle.

Postat av: Stephanie

Mm, en hel del träning för din del. Det är gött att röra sig varje dag!

Det är typ ett måste att gå ut och gå varje dag för min del.

2009-04-12 @ 12:23:28
Postat av: mar

Shit vad man får dåligt samvete när man ser hur bra du är på att träna! =P

2009-04-12 @ 15:39:10
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback