The girl in the mirror is me


Våfflor, det åt vi förut. Fast Anders skulle käka pizza, så Maria och jag åt själva. Mums säger jag bara!

Jag har gjort klart fysiken nu. Iofs har jag matte, kemi och biologi kvar att plugga på, men nu har jag iaf börjat.

Imorgon ska vi på farmors urnsättning i Vallda. Fast först ska vi hem till Anne. Inte för att jag vet vad vi ska göra där, men det blir la som en liten samling eftersom hon också ska med. Efter urnsättningen ska vi gå ut och äta allihopa. Anne's son ska också följa med, och det ska bli lite trevligt eftersom jag inte har träffat honom på snart ett år.

Btw, så hoppas jag innerligt att jag kan hålla mig för att gråta imorgon. Jag är verkligen riktig lipsill just nu, som gråter över ingenting känns det som. Jag tror att det kan bero på p-pillrerna eftersom de kan göra så att humöret svänger lite. Sjukt jobbigt är det iaf..

Nu ska jag kila.
E

Postat av: Stephanie

Fysiken var i alla fall en bra början...inte mycket kvar nu. :P hehe

2009-04-09 @ 10:51:16
Postat av: mar

Usch, det är jobbigt att gråta! =(

Hoppas att allt går bra på urnsättningen! =)

2009-04-09 @ 11:16:01
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback