UTMANAD!


Favoriten, som jag tyvärr ej kan ta del av..

Jag har blivit utmanad av syster
!
Man ska skriva 8 faktor/vanor om sig själv och sedan utmana 8 andra personer.

  Jag har en väldigt känslig mage som gör att jag inte kan äta saker som starka halstabletter eller dricka vätskor som juice.

Jag är väldigt rädd för att jag inte ska bli något, att jag kommer leva ensam och aldrig lyckas med livet.

  Jag har små tvångstankar som jag gör varje dag (inga allvarliga, men störande), som att inte gå på dörrmattan av stål vid ingången till trappuppgången när jag går in eller ut, eller sätta på och stänga av väckarklockan 2 gånger innan jag tillslut sätter på den.

  Jag bryr mig väldigt mycket av vad folk säger och jag tar åt mig mer än vad folk tror.

  Såsom alla andra så älskar jag musik. På senare tid har jag uppskattat mer och mer att lyssna på musik istället för att spela, men jag kommer alltid att vara mest fäst vid att spela själv.

  Jag knäcker mina fingrar och svär alldeles för mycket.

  Jag har teoriprov och uppkörning den 8:e Juli i år, spännande!

  Jag föredrar Volvo framför Saab.

Jag utmanar:
De som vill

Postat av: mar

Haha, vilka roliga tvångstankar! =P

2009-04-28 @ 18:28:43
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback