Why is everything so confusing?

Fyfan vad jag hatar kemi. Jag har hållit på med ett hemprov i som vi har fått i kemi, i fyra timmar nu. Ändå har jag bara gjort några uppgifter. Jag fattar typ ingenting, så jag måste läsa igenom hela boken innan jag kan börja räkna. Gosh!

Jag har också tagit mig tid att träna lite pilates med vikter.

Om några timmar kommer mamma, sen ska jag övningsköra med henne till thn. Jag har inte kört med henne på jättelänge, så jag hoppas att hon ser att jag har förbättrats. Förhoppningsvis!

Jaja, nu ska jag fortsätta med kemin
E

Ps. Det här är mitt 300:e inlägg

Postat av: Stephanie

Jag hatar också kemi! Det känns som om man aldrig kommer att bli klar.

2009-04-19 @ 17:50:40
Postat av: maria

svar: jorå, du skulle nog gilla den men den finns bara i superkass kvalité så jag rekommenderar dej inte att ladda ner den! ;)

2009-04-19 @ 20:10:41
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback