For love or money?

Jag är tillbaka på hästryggen och det var underbart!
Det är sjukt vad mycket man kan älska hästar alltså, de betyder enormt mycket för mig. <3

Idag red jag Jenta istället för Janowa, för en av Camillas kompisar var med och det är bäst om de tar Janowa eftersom de inte är vana med Jenta, och hon är som hon är - rätt svårriden. Mitt under turen började det åska och ösregna, så vi blev pisseblöta. Fast efteråt är det alltid skönt att komma hem och ta sig en go dusch, så det var nästan lite mysigt.

Dock känns det att jag har haft en skada, för jag är väldigt mycket svagare i vänster ben (där jag fick en av sparkarna) än i höger, och dessutom är magen svag också, men det är ju inte så konstigt egentligen. Jag får hoppas att det går bra på tisdag när ridlektionerna börjar igen bara, det är ju rätt tuffa lektioner vi har.

Men men, det åskar för fullt här nu så jag ska ta och se på lite Wildfire och sen ska jag sova.
E

Wildfire och Kris från serien Wildfire

Postat av: Viktoria

Svar:Jaa verkligen! :)

2009-08-09 @ 22:12:18
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Stephanie

åhh, vad roligt för dig att du kan rida igen. :)

2009-08-09 @ 22:31:25
Postat av: Emma

SVAR till Tette:

Jaa, det är underbart! :D

2009-08-10 @ 09:53:05
URL: http://emmasol.blogg.se/
Postat av: anneli

sv: lycka till med ridningen, om du inte redan gjort det för då menar jag mer hoppas d gick bra^^ ska själv ut me hästen imorn om vädret tillåter, fast bakom i en vagn istället för på ;P



ja visst e han en gullunge, kör på folk hej vilt med sin gåstol oxå, därav smeknamnet fartdåren^^

2009-08-10 @ 22:07:34
URL: http://annelimaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback