Hold on tight



Jag har faktiskt börjat kolla på Dr. Phil igen. Det var ett tag som jag såg det varje kväll, och nu har jag börjat igen. Det är riktigt bra, och den där killen har rätt mycket vettigt att säga. Okej, nu är ju inte han felfri och han har inte alltid rätt, men det är inte ofta alltså.

Jag har pluggat klart för ikväll nu, tror jag. Jag har rätt tråkigt så det kan hända att jag tar upp svenskaboken och läser lite. Vi ska nämligen läsa en bok om antiken tills den 18:e september och sedan skriva en uppsats om den. Jag får se till och börja läsa snarast om jag ska kunna läsa ut den i tid utan att dö i tristess. Den verkar rätt tråkigt som ni kanske förstår. Men vem vet, den kanske visar sig vara bra. En plats att vila på heter den i alla fall, och den är skriven av Vibeke Olsson.

Men nu ska jag titta klart på CSI, och sedan får jag se vad jag hittar på.
E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback