Horses, horses and more horses

Hästen Ulrich som är en hannoveranare

Självklart handlar även detta inlägg om hästar. I stallet här hemma tränar vi unghästarna som vanligt. Cherdil fick paddockträning med longering och de andra fick en uteritt. Jag hade Cherie och hon skötte sig ypperligt.

Ridlektionerna på Ängens Gård började även idag. Vi hade "oturen" att ha fint väder så därför red vi ut. Jag hade faktiskt hellre ridit i ridhuset eller i paddocken och tränat dressyr. Jag menar jag har ju ridit ut i princip hela sommaren, och då vill jag hellre lägga ut mina 160 kr (ungefär vad en ridlektion kostar) på att verkligen ha just det, en ridlektion, och inte en tur i skogen. Jag är ju där för att lära mig något liksom..

Jaja, nog babblat. Nu ska jag kolla på Wildfire en stund och avundas de som får rida galopphästarna.
Imorgon väntar en ny dag och då står stallet på schemat.
E

Postat av: anneli

sv: tack^^ ja e ok nu=) xoxo

2009-08-12 @ 08:58:14
URL: http://annelimaria.blogg.se/
Postat av: maria

svar: ja, jag har nog aldrig känt mej så här ledsen i hela mitt liv! :/

nej jag ska gå till busan idag och kolla till henne litegrann. ska gå alldeles strax faktiskt! :)

2009-08-12 @ 12:07:14
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: maria

svar: tack så mycket syster! <3 jag ska gå alldeles snart. oh god! :S

2009-08-13 @ 08:31:45
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback