A new week and a brand new day

Då var måndagens skoldag äntligen över. Måndagarnas lektioner är verkligen inte roliga. Tyska, svenska, fysik och kemi; nej, det är inga roliga lektioner. I och för sig hade jag ingen tyska imorse så jag fick sovmorgon, och det kan man ju inte klaga på. Imorgon har jag också sovmorgon, och det kommer jag ha alla tisdagar. Jag börjar inte förrän kl 10, och då går jag inte upp förrän tidigast halv 9. Det är skönt.

Men men, i eftermiddag/kväll ska jag passa på att plugga lite. Jag har historia, matte, svenska och lite kemi att göra, men det går nog hyfsat snabbt. Vi har ju inte kommit särskilt långt i de flesta ämnerna än, förutom de som vi startade i tvåan. Men nu ska jag nog ta och börja plugga. Egentligen vill jag se Grey's Anatomy och Hemma hos Jamie innan, men det är lika bra att få det gjort. Så jag ska nog ta och sätta fart.

E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback