Food in the belly


Nej! De har tagit bort Hemma hos Jamie, som brukade gå på 5:an kl 18.30 på veckodagar. Det är ju grymt det programmet. Man blir så fascinerad av alla de underbart fina rätter han gör. Problemet är att man blir så sugen på att äta själv, speciellt när han gör massa otroliga efterrätter. Usch, nu blev jag sugen på något gott, och jag har precis ätit mat - illa!

Jaja, när jag ändå är igång kan jag ju passa på att läska er också..

Ser inte det här glass/sorbét-glaset otroligt lockande ut?!



Och de här brownies-influerade bakelserna skulle väl inte vara fel att stoppa i munnen?!

Eller vad sägs om den här tårtan som verkar bestå av bland annat maräng - mums!

Och den här pajen ser väl inte helt fel ut?! I och för sig gillar jag inte pajer (speciellt inte äppelpaj), men jag måste medge att den här faktiskt ser rätt god ut.


Usch, nu blev jag hungrig igen!

Postat av: maria

det är unga mödrar istället, yay! :D

2009-08-31 @ 18:36:22
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Sandra

Gud va gott det där såg ut att vara!

2009-09-02 @ 18:08:11
URL: http://theopenmind.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback