Too cool for school

Yay, det är äntligen tisdag igen, och det innebär ridning. Vi har dressyr och jag ska förhoppningsvis rida Wakito. Den hästen är banne mig underbar!

Kemi B, kemisk jämvikt

Skolan kändes ta tre år idag. Vi hade bara massa samhällsämnen, vilket jag inte direkt gillar. Först geografi, sen historia och sist religion. Nej, verkligen ingen bra dag. I och för sig har jag extrakemi med Tina alla luchraster på tisdagar, så det blir ju inte bara samhäll, men det är schemalagt så i alla fall.

På tal om skolan så kan jag berätta att jag har sovmorgon imorgon, igen. Den här veckan är väldigt skön, för egentligen ska jag bara ha en eller två sovmorgonar (beroende på om det är en jämn eller udda vecka), men det är gött att börja lugnt. Dessutom har jag bara en lektion, så jag slutar kl 11.20, och så tidigt slutar jag varannan onsdag. Gött schema va?!

Imorgon eftermiddag ska jag spendera med syster på stan/överby. Jag ska handla massa kläder, allt från ridkläder till jeansleggings för jag är så sjukt shoppingsugen. Tanken var egentligen att jag bara skulle köpa ridgrejer, men jag är sugen på att handla så det blir nog lite annat också, om syster orkar, för hon är sjuk.

Nej, nu hoppas jag att det är mat snart för jag är hungrig. Men tills dess ska jag titta på Martha Show.
E

Postat av: Viktoria

Svar:Håller med :)

2009-08-25 @ 17:54:12
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Usch för kemi B! :( Men det var bra med Tina tycker jag. Man fattade liksom en hel del...

2009-08-25 @ 18:48:58
Postat av: Emma

SVAR till Stephanie:

Ja, hon kan gärna ta över alla kemilektioner.

2009-08-25 @ 23:47:00
URL: http://emmasol.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken är din favorit tv-serie?:):)

2009-08-26 @ 16:28:46
URL: http://smultronstro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback