There you were to sweep me away

Jag önskar att jag kunde säga "Aldrig mer kemi", men det kan jag inte eftersom jag måste göra prövningar för att klara kursen. Jag har ändå ingen chans att klara av den, men jag kommer nog få pröva ändå. Jag har inte fått reda på dagens provresultat än, men det gick riktigt dåligt. Men det var ju förväntat.


Lödöse museum


Dagen i skolan var riktigt lång. Jag började kl 8 (med kemiprov) och slutade kl 17. Vi var nämligen på föreläsning i ett museum i Lödöse hela eftermiddagen, och det kändes ju lagom roligt, eller inte. Nu är i alla fall hemma igen, och det är riktigt skönt.

Ikväll blir det Bonde söker fru, och fysikplugg. Jag har såklart massa uppgifter att göra tills imorgon. Det ska bli otroligt skönt med jullov nu alltså.

Det sköna med morgondagen är att vi bara har en lektion, och det börjar inte förrän 12.30 - sovmorgon med andra ord. Direkt efter lektionen ska Tette och jag åka skridskor, och det ska bli galet roligt. Haha, i och för sig kommer jag säkerligen ramla det första jag gör när jag kommer ut på isen, men det får gå. Det är ju ett tag sen jag åkte nu.


Nu ska jag ta fram fysikböckerna, och när alla uppgifter är klara blir det tv.
Ha en bra kväll!
E

Postat av: maria

tråkigt att det inte gick så bra på provet, men du har ju i alla fall våren på dej att försöka få godkänt om det gick åt skogen! :)

2009-12-16 @ 19:39:44
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack gode gud att jag har varken fysik eller kemi! Lycka till, hoppas det löser sig :)

2009-12-16 @ 20:10:24
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag går estet med inriktning bild :)

2009-12-16 @ 20:55:21
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Hoppas att du ramlar imorgon! Då ska jag skratta som fan så att jag också ramlar! ;D

2009-12-16 @ 21:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback