A horse is not a home, but it is to me


Jag

Helt plöstligt blev internet som vanligt igen *peppar peppar, ta i trä* så jag är överlycklig. Jag vet inte varför det spökade förut, men det finns äkert någon logisk förklaring.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll. Det enda jag vet är att jag ska duscha (för jag stinker häst), men annars har jag inga planer alls. Det är lite smått tråkigt faktiskt, men det är bara för att jag ser fram emot imorgon. Jag vill rida! Haha, hästnörd som man är, men jag mår faktiskt bäst på hästryggen. Det är där jag hör hemma.

Men jaja, jag ska inte tråka ut er, så vi hörs imorgon!
E

Postat av: isabella

va kul att du tycker det =)

2009-12-28 @ 23:35:35
URL: http://isabellaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback