Thursday

Dags att blogga lite kanske?!

Idag gick jag heldag i skolan, och när jag kom hem träffade jag bror, som var över på middag. Det var trevligt, för jag träffar ju honom inte så mycket på veckorna längre. Dessutom ska han snart på teorikurs i Katrineholm igen, så då kommer jag inte kunna träffa honom alls.

I alla fall, efter middagen åkte jag till Ängens Gård och hade hopplektion. Det gick rätt bra. Balu var rätt pigg idag så ville han inte riktigt lyssna, men det gick helt okej ändå. Jag fick ta det lugnt och vara noggran bara.

Annas har jag inte gjort så mycket mer, och vet ni vad - nu ska jag gå och lägga mig. Galet tidigt, men jag orkar inte vara uppe längre.

Hoppas ni sover gott mina änglar!
E

Postat av: karolina

Hahah! Och jag som är en soffpotatis. Försöker vara ute och gå iaf 30 min om dagen med hunden och så rider jag, men annars är jag hur otränad som helst!



Jag har ridit sen jag var 7, så det blir väl 12 år nu då. Och sen jag var 12 har jag ridit och tävlat med islandshästar :) tävlar du något?

2009-12-04 @ 12:15:32
URL: http://karolinaviola.blogg.se/
Postat av: mar

Ja jag fick också gå och lägga mig tiiidigt! ;)

2009-12-04 @ 13:44:47
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: mar

Svar:

Jo det var allt ganska roligt faktiskt! Roligare än vad jag trodde! Jag fick åka med Maria! =)

2009-12-04 @ 15:32:36
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback