Cause we couldn't get enough


Dina fem manliga respektive kvinnliga favoritskådespelare?
Manliga: Ryan Reynolds, Heath Ledger, Bruce Willis, Brad Pitt och James Lafferty. Kvinliga: Kate Hudsun, Kristen Stewart, Bethany Joy Galeotti, Kirsten Dunst och Blake Lively.

De sämsta filmerna som du har sett? Hm, the good girl är ju inget vidare alltså. det finns ännu sämre också, men jag kan inte komma på fler nu.

Vilka filmer bör man tycka om för att ha en filmsmak någorlunda lik din? Jag gillar filmen som man berörs av. Den får gärna vara lite underlig, så att man får tänka själv, och det måste ha ett bra budskap. Det är väldigt olika filmer jag ser på, men det är mindre sällan komedier.

Vilken film såg du senast på bio? New Moon.

Vilken blir nästa film som du ser på bio? nHm, bra fråga. Jag vet faktiskt inte. 2012 hade varit rätt rolig att se på bio, så den kanske.

En filmscen som du har berörts av? Slutscenen i The Guardian. Den är en av de filmer som jag har gråtit mest till, och jag älskar den.

Vilka manliga skådespelare tycker du är snyggast? Ryan Reynolds, Ashton Kutcher, Channing Tatum, James Lafferty.

Vilka kvinnliga skådespelare tycker du är snyggast? Kate Hudsun, Angelina Jolie, Tyra Banks.

Favoritregissör? Oj, det vet jag inte. Jag är verkligen inte bra på regissörer, och det är riktigt dåligt av mig.

Fem skådespelare som du inte klarar av?
Vanessa Hudgens. Hm kommer faktiskt inte på någon mer.

Tre filmer som du har gråtit till? The guardian, Brokeback Mountin och Snow Angels.


Vilken är den mest överskattade filmen enligt dig?
Jadu, det finns en hel del överskattade filmer, men jag kan inte riktigt komma på någon på rak arm.

Senast sedda film?
Into the wild.


Vad bör en film innehålla för att du ska uppskatta den? Ett fint budskap och ett bra upplägg.


En bra bok som har blivit en bra film? The sisterhood of the traveling pants. Den är otroligt bra i båda versionerna.

 

Jag snodde listan av syster.


Postat av: maria

svar: jo, men jag tycker fortfarande att filmerna är överskattade. men sen är inte fantasy min favoritgenre heller, trots att jag älskar new moon! ;)



ps. du är skyldig mej 75 spänn för comviq kompis! och mor och jag skulle visst handla mat imorn ändå, vid halv 5-5. så hur gör vi då?

2009-12-07 @ 17:22:37
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: mar

Roligt att läsa! =)

Ellerhur, man vet inga regissörer! Ganska dåligt egentligen! =)

2009-12-07 @ 17:47:56
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

SV: tackar.



Usch, jag hatar into the wild

2009-12-07 @ 21:09:47
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Tack söt! <3

Vi har varit tillsammans i 3.5 år!

2009-12-07 @ 21:16:33
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja men det kan vara jobbigt det med:/

Å tack snälla:) Glad jag blir:)

2009-12-07 @ 21:21:02
URL: http://jennza.blogg.se/
Postat av: Sandra

2010 är sjukt bra! :D

2009-12-08 @ 16:03:31
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback