I'm happy to be here tonight

Goddag!
Idag är jag glad, för jag är piggare. Jag har varit i skolan och känner mig allmänt duktig. I och för sig hade vi inte särskilt ansträngade lektioner, men ändå, jag var där liksom.

En annan anledning till varför jag är så glad är för att jag ska rida idag. Även om jag är lite smått sjuk tänker jag göra det ändå, för jag har saknat det grymt mycket. Jag red ju inte förra veckan eftersom jag var på Takida med Henri. Har man missat en lektion får man tillbaka den, och får då rida igen (som det kallas) i valfri ridgrupp, och jag valde självklart min gamla ridgrupp. Det ska bli jätteroligt att få träffa tjejerna igen. Jag har saknat dem!

Men, nu hinner jag inte sitta här längre. Jag ska kolla på det senaste avsnittet av One Tree Hill, You know I love you, don't you, och sedan ska jag laga mat till mamma.
E

Postat av: karolina

VIlken fin header! Är det din egen häst? I så fall, vilken ras är det? :)

2009-12-02 @ 09:38:35
URL: http://karolinaviola.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh, gud va kul att du är piggare! :D



Svar: skojar du eller?! sån jävla otur, men jaja, bara att ta sig själv i kragen å hoppas på bättre tur nästa gång :)



hahaha, you think? ;) får ofta höra att jag är knäpp x)

2009-12-02 @ 11:41:09
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: HANNAH

Jag vet :D är as glad!! Tack :)

2009-12-02 @ 15:25:45
URL: http://hannahborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback