Imorgon gäller det!

Godkväll!
Nu har jag lugnat ner mig lite. Jag vet inte varför jag var så stressad förut. Det var väl bara det att jag kände att jag hade tusen grejer att göra innan imorgon. Allt blev bättre när Henri kom dock. Det var myspys som vanligt, och jag saknar honom redan.

Imorgon, gott folk, ska jag tävla. Mitt mål är att vinna, menså bör jag inte tänka för då kommer jag bara bli stressad och nervös, och då kommer det skita sig totalt. Istället ska jag bara försöka ta det lugnt, och göra mitt bästa, så får vi se vart det leder. Jag är gött taggad dock. Det ska bli riktigt roligt. Dessutom ska Tette och Mar med, två nära vänner som aldrig har sett mig göra det jag älskar förut, och det ska bli kul. Syster och Sara ska också med, och det är också väldigt roligt. Jag har ju en liten hejarklack liksom. Det brukar jag inte ha.

Men men, nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Jag ska upp ganska tidigt imorgon, och jag vill vara någorlunda utvilad innan tävlingen.

Sov så gott sötnosar!
E


Postat av: Stephanie

Snart är det dags! :D

2009-12-20 @ 09:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback