Lussebak

 


 

 

Jag bakade lussebullar förut. Det gick gick faktiskt jättebra, bättre än förväntat. Det var också lättare än jag trodde, så det var skönt. Av bror fick jag betyger "KANON", och det är jag riktigt nöjd med. Dessutom kom pappa in i köket emellanåt och berömde mig. Det är inte ofta man får beröm av honom, så då blev jag lite stolt. Riktigt goda blev det i alla fall, och jag ska försöka göra lussebullebak till en tradition vid jul. Det var riktigt trevligt.

 

Nu ska jag fortsätta att titta på höjdhoppningen i ridsport, och sedan ska jag sova. Imorgon ska jag upp tidigt för att hämta bilen i Göteborg, och sedan ska jag till Henri - mys!
Sov så gott sötnosar!
E



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback