Maybe i'm just tired

Jag är trött!
Skoltrött, sömnig, psykisk trött - jag är helt enkelt galet trött.


Jag förra året

Imorgon hade jag roliga planer att åka skridskor, men jag tror att jag får ställa in det eftersom jag inte vill åka ensam. Egentligen skulle jag åka med Tette, men hon har blivit sjuk, och då är det ju inte så smart att åka skridskor. Hm, jag får se hur jag gör. Jag saknar det ju riktigt mycket.

Blir det inte skridskor kommer jag säkert att ha kul ändå, för jag ska baka pepparkakor och handla julklappar med syster, och det är ju inte fy skam.

Jag hinner inte skriva mer än såhär, för jag måste plugga. Jag har ju slutprov i matte E på torsdag, och det är en hel del att kunna inför det.
Ni får ha en bra kväll!
E


Postat av: Leia ♥

Ja, det stämmer. Vi var tillsammans ett halvår innan. Många tyckte det var tidigt med förlovning, men vi är ju tillsammans än. =)

2009-12-09 @ 11:54:37
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback