Rockin' Around the Christmas Tree

 

Julgranen är uppsatt!

 

Jag föreslog för mamma att vi skulle sätta upp granen idag, och hon nappade på det. I och för sig satt hon bara och tittade på, men det var bara trevligt, för då fick jag bestämma själv hur jag ville ha det. Vi la även dit julklapparna, så nu ser det riktigt juligt ut här hemma. Me like

 

Förövrigt har jag gett upp kemin nu. Det känns meningslöst att ens försöka, så morgondagen för gå som den går. Istället ska jag njuta av tv:n, och sedan blir det sängen.

E


Postat av: Stephanie

Vad fin gran! :D

Jag har också gett upp kemin nu. Kommer gå åt helvete men skitsamma.

2009-12-15 @ 20:41:16
Postat av: Emma

SVAR till Stephanie:

tack! :)

usch för kemi alltså. varför valde vi inte matte/data?!

2009-12-15 @ 20:44:58
URL: http://emmasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback