That it's all for the best

 

Godkväll!

Idag har jag gjort en himla massa. Jag började dagen med att köra till Göteborg för att hämta pappa på jobbet. Efter det gjorde vi massa ärenden och var inte hemma förrän ganska sent på eftermiddagen.

 

Efter att ha varit hemma i någon timme åkte vi och köpte ny tvättmaskin, eftersom våran gick sönder igår. Den nya är riktigt snygg och matchar våran nya torktumlare, som köptes för 3 veckor sen efter att våran gamla hade gått sönder. När vi kom hem installerade vi den, och sedan var det dags för mat.

 

Någon timme efter middagen drack vi glögg och hade ett minijulfirande här hos pappa, eftersom vi ska fira julafton på skilda håll i år. Jag fick mysiga saker, som till exempel ridkurser, nagellack och presentkort. Det var mycket uppskattat.

 

Nu ska jag hoppa i säng, för tidigt imorgon ska det komma någon snubbe och installera en värmepump hos oss. Jag kommer säkerligen vakna eftersom den ska installeras precis utanför mitt rum, och det kommer ju låta en hel del. Men det blir käckt när det är färdigt.

Sov så gott!

E


Postat av: mar

Väldigt vad saker går sönder hos er då!! =P Vad mysigt med ett minijulfirande! =D

2009-12-22 @ 10:07:21
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

Hej!

Du ställde en fråga på min frågestund och nu är frågan besvarad. Du är länkad på min blogg och där hittar du även svaret på din fråga.

2009-12-22 @ 11:08:15
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback