The truth will change everything

Som vanligt har det blivit en del filmer det sista. Häromdagen så jag Flickan som lekte med elden, och den var riktigt bra. Minst lika bra som ettan. Jag ser fram emot att se den sista, Luftslottet som sprängdes, och jag är nästan hundra på att den är lika bra som de två första.




Idag har jag sett två filmer: 17 again och No reservations. Jag gillade båda två lika mycket, även om de var väldigt olika. De var mysiga på sina egna lilla sätt, men dock ganska förutsägbara. För att jag ska gilla en film ännu mer, ska de vara ännu mer djupa, underliga och göra så att man börjar tänka. De filmerna älskar jag.

Hehe ja, jag är knäpp, men jag älskar filmer. Man slipper liksom leva sitt liv ett tag, och det är väldigt skönt.
Nu ska jag sätta på en film som jag har sett massa gånger; nämligen Speak. Det är definitivt en film i min smak.
E


Postat av: mar

Svar:

Jo lite kläder, hushållsgrejer (glas och sånt!) och så fick jag två jätte fina väskor! =D Sen så fick jag ett spel som vi kan ha på nyår! =D

2009-12-26 @ 14:51:03
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback