Two cheers for tuesday

 

Hedda

 

Det var galet kallt när jag åkte imorse, typ -15 grader. Jag höll på att frysa ihjäl när jag skrapade rutorna på bilen, men inne i bilen var det rätt varmt från starten, för jag hade varit smart och startat dieselvärmaren.

 

Imorse åkte jag i alla fall och provred Lady, och det var riktigt trevligt. Den hästen var allt en liten buse alltså. Hon testade mig hela tiden, slängde med huvudet och höll på, men jag gillade henne. Hon var mysig, även om hon var rätt tossig. Ägaren gillade jag också. Hon var trevligt och verkade tycka om mig, så jag ska dit och rida igen nästa vecka. Vi får hoppas att Lady inte testar mig lika mycket då, men det gör hon säkert.

 

Om en stund ska jag äta lite mat, och sen ska jag åka till Henri. Imorgon ska jag till hästarna här i Hjärtum (Jenta och Janowa och de andra fyra) och det ska bli riktigt roligt. Jag har ju inte varit där på ett bra tag nu. Vi ska rida unghästarna som vi red in i somras, och sen blir det säkert en tur ut med flickorna, om det inte är för halt så att säga.


Nej, nu ska jag ska försöka piggna till lite innan det blir mat. Är grymt trött idag. Kroppen är mör och jag fryser - usch!
Ha en bra kväll!
E

Postat av: mar

Är det inte något mer som ska göras imorgon??? Typ åka ut till stugan?????? =P

2009-12-29 @ 18:13:45
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: Sandra

Svar: hahaha, nja, vill gärna behålla min födelsedag ;D

2009-12-29 @ 19:13:46
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Haha, håller med Mar! Du har glömt att skriva att vi ska dra till stugan imorgon! :D

2009-12-29 @ 21:30:28
Postat av: Emma

SVAR till Mar och Stephanie:

glömt har jag inte. tänkte bara skriva det i ett senare inlägg.

2009-12-30 @ 13:13:51
URL: http://emmasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback