Are You Able To Soar Higher?



Jag tittade precis på den här filmen, Stomp the yard. Den var jävligt bra, herregud. Den rekommenderar jag verkligen!
Intelligence plus character - that is the goal of true education.


Vad har jag hittat på idag då? Inte så mycket faktiskt, mest tagit det lugnt. Imorse spelade jag Battlefield Vietnam med bror innan han åkte tillbaka till Katrineholm. Efter det gjorde jag klart One Tree Hill-låten. Först blev jag nöjd, men nu vet jag inte riktigt vad jag tycker om den. Jag ska lägga in den här sen så ni får väldigt gärna berätta vad ni tycker. Och snälla, var ärliga isf!

Annars har jag inte gjort så mycket mer. Just nu funderar jag på att kolla på en ny film, fast först ska jag städa mitt rum, för det ser ut åt helvete. Senare ikväll blir det antagligen TV och körkortsteori-plugg.
E

Postat av: Tette

Åhh, den låten ser jag framemot att höra. :)

2009-02-16 @ 18:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback