Friday

Jaha, då var det fredag. Alltså den här dagen har varit sjukt degig. Jag har inte gjort något typ. Jag har roat mig genom att sitta vid datorn, hur tråkigt som helst faktiskt. Just nu sitter jag på facebook och svara på frågor om mina vänner, för att ta reda på vad de har sagt om mig. Det är rätt spännanande faktiskt.

Ikväll blir det TV eftersom de sänder dressyren från Göteborgs Horse Show. Det blir nice det!
Imorgon blir det övningskörning, annars har jag inget planerat.
E

Postat av: maria

hihi, jag har suttit typ hela veckan och svarat på sånna frågor på facebook, sjukt kul är det! ;)

2009-02-20 @ 21:46:20
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Tette

Det är väl inte tråkigt att sitta vid datorn.

Men nu är det bara idag och söndag kvar sen är det skola igen. :P

2009-02-21 @ 09:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback